loading...
joke&troll
miss.troll بازدید : 69 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   
 
دلت رودوست دارم!چون مثل یخچال فقیراهیچی توش نیست
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

وقتی توی مجله از مضرات سیگار خوندم...
اونقدر وحشت كردم كه قسم خوردم دیگه
مجله نخونم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

موقع مرگ به بچه‌هام می‌گم ده میلیارد تومن گذاشته‌م زیرِ…
بعدش می‌میرم
آی حال میده!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

دختره تلفن دوست پسرش زنگ میخوره برمیداره جواب میده
یارو میپرسه:شما؟
دختره میگه:من خواهرشم…شما؟؟؟
طرف میگه:من همین الان فهمیدم مادرتم!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

کسا‌یی که معتقدن اونی که رفته خودش بر میگرده،
نود و نه‌ در صد کفتر بازن!!
مگه کفتره جلده!؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم
“زن چه میخواهد؟”
گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد
“ما همچنان در حال جستجو ایم !”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

زندگی هر دختری یك سوال هست كه تا آخر عمر او را همراهی می‌كند . . .
حالا چی بپوشم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

و خداوند زمین و آسمان را آفرید… 
و ساخت بقیه ی چیزا رو به چین واگذار کرد…!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلامتی پوشک، که هیچ‌وقت تو بچگی پشتمونو خالی نکرد! 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری
که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی مگس که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت ! 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تجربه نشون داده وقتی با دوستت دعوات میشه
تازه میفهمی چقدر از اسرار زندگیت با خبر بوده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به زنی که همیشه میدونه شوهرش
کجاست چی میگن؟ (بیوه).

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد:
علاوه بر زمین، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یارو چیست !؟ موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
گوگل: من صاحب همه چیم
ویکی پدیا: من همه چیو می‌دونم
فیسبوک: من همرو میشناسم
اینترنت: من نباشم شما ها هیچین
برق: زر اضافی نزنید !
برچسب ها جک های خنده دار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 3,755
  • کدهای اختصاصی